Voorbereidingen - Reisverslag uit Silvolde, Nederland van Peter en Dinie Eijk - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Silvolde, Nederland van Peter en Dinie Eijk - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Peter van Eijk

Blijf op de hoogte en volg Peter en Dinie

03 Januari 2019 | Nederland, Silvolde

Terwijl Het zuiden van Thailand geplaagd wordt door de zwaarste storm in 30 jaar en duizenden toeristen wegvluchten van de zuidelijke eilanden, zijn wij begonnen met de voorbereidingen van onze Thailandreis. Woensdag vertrekken we om via de Chinese miljoenenstad Shanghai naar Bangkok te vliegen. Daar zullen we proberen de draad op te pakken van de twee jaar geleden noodgedwongen onderbroken reis. Na vier dagen Bangkok rijden we met de nachttrein naar het in noord- Thailand gelegen Shang Mai. We zullen zeker zo’n drie weken in Noord Thailand rondreizen, waarna we op de een of andere manier naar Zuid Thailand reizen. Ik zal onze belevenissen zoals gewoonlijk weer vastleggen in dit reisblog, een afwijking van deze extroverte geest, die gewoon van schrijven houdt. Volgende keer iets over de voorbereidingen en tips voor toekomstige reizigers.

• 03 Januari 2019 - 20:12

Michel Coenen :

Allereerst de beste wensen voor 2019!
    Ik wens jullie alle goed voor de komende reis!

• 04 Januari 2019 - 04:19

Magda En Jaap:

Hola Peter en Dinie,
    Zo gaan jullie weer lekker op pad, mooi zo.
    Leuk om jullie weer te volgen.
    Wij gaan in juni met twee campers door west Canada reizen. Maar nu eerst de slaapkamer opknappen.

veel goeds vanuit Klarenbeek, Magda en Jaap

• 04 Januari 2019 - 05:36

Ben:

Hoi Peter en Dinie,
    Gisteren hoorde wij over de storm, onze eerste reactie was; hoop dat ze nu niet door de weerselementen worden gedwongen om af te breken. 3x is scheepsrecht toch!
    Geniet van de geplande reis. Wij gaan jullie volgen.
    Gr Gemma en Ben

• 04 Januari 2019 - 08:52

Jaap Berghuijs:

Helemaal te gek,
    Ik vind het nogal wat zeg, met een extra koffer voor de verzorging van het vooronder.
    Maar ik begrijp dus dat het weer redelijk goed gaat met Peter.
    En gezien de weersomstandigheden daar is het maar goed dat je ooit je zwemdiploma hebt gehaald.
    Geniet er maar van, we zullen jullie volgen.
    Groet van Jaap & Margo

• 05 Januari 2019 - 06:47

Marla En Jan:

Peter en Dinie

een super reis gewenst .
    ook wij gaan jullie natuurlijk volgen.
    liefs marla en jan